جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه سال 1391 خورشیدی
• عضویت در سایت
• ورود به سایت
مسیر جاری:
صفحه اصلي
/
اخبار ایران و جهان
/
سلامت
لینک های ویژه
•
سلحشور: سینمای ایران فاحشه خانه...
•
شفای بیمار تومور مغزی در حرم سیدالشهدا...
•
کودکان مفهوم مالکیت را در 3سالگی...
•
نکاتی مهم و خواندنی درباره خواب...
•
افزایش شیشه کشی در آرایشگاه های...
•
هواداران استقلال دایی را به ضد...
•
پرونده اسیدپاشی به آمنه به دادسرا...
•
دو دانشآموز مرگ مغزی به 15 نفر...
•
کشف قبرستان مختلط انسان و حیوان...
•
شرایط جدید معافیت سربازی
•
فیلم تلویزیونی «اند خلاف» ساخته...
•
دانشگاه حضرت رقیه (سلام الله علیها)...
•
فعالیت نهضت توهین به ائمه(علیهم...
•
دست پنهان کشورهای عربی در قتل شیعیان...
آبادان
آذر شهر
اراک
ارومیه
اسلامشهر
اصفهان
اهوار
بابلسر
اوسکا
بیرجند
بندر عباس
پرسپولیس
تبریز
تربت حیدریه
تفت
تهران
خوی
رامسر
ری
زاهدان
زرگان
زنجان
سبزوار
شیراز
قمشه
کرج
کرمان
کرمانشاه
مرو دشت
مشهد
مهریز
نجف آباد
یزد
.....
وضعیت فعلی :
.....
درحه حرارت :
.....
سرعت باد :
.....
میزان رطوبت :
.....
طلوع آفتاب :
.....
غروب آفتاب :
اوقات شرعی
اخبار گروه سلامت
خانمهایی که نمی خواهند سرطان بگیرند حتما بخوانند
دانشمندان متوجه شدند مصرف مداوم بیسکویت و کیک بهطور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان رحم را افزایش میدهد...
روش انتخاب بهترین شامپو
وقتی که در حمام موهایتان را میشویید و متوجه ریزش زیاد موها میشوید، شاید اولین چیزی که به ذهنتان خطور میکند، عوض کردن شامپوهایتان باشد...
رفع لکه های صورت با روشی کاملا طبیعی و ساده
در بسیاری مواقع لکه هایی بر روی پوست صورت و گاهی حتی پشت دستها مشاهده می شود که می تواند در بعضی خانمها به مرور زمان با افزایش سن و بر حسب...
با خوردن تخم مرغ خودتان را به مرگ نزدیک می کنید!
خوردن سه عدد تخم مرغ در هفته مردان را به مرگ نزدیک میکند...
رژیم غذایی مناسب و ورزش 20 سال به عمر مفید سالمندان میافزاید
خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران گفت: افراد با رژیم غذایی مناسب و ورزش و چکاپ مرتبط 20 سال میتوانند به عمر مفید سالمندی خود اضافه کنند...
مصرف بیش از حد مایعات شیر مادر را کم می کند
خبرگزاری فارس: یک فوقتخصص نوزادان گفت: مصرف بیش از حد مایعات نه تنها شیر مادر را افزایش نمی دهد بلکه باعث کاهش ترشح غدد شیری می شود.
مصرف ماهی، میوه و سبزی از احتمال بروز آرتروز در سالمندان میکاهد
خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: انجام ورزشهای خاص که موجب تقویت مفاصل میشود و مصرف ماهی و سبزی به کاهش عوارض آرتروز در سالمندان کمک می کند.
مصرف گوشت گاو و گوساله بسیار مضر است
خبرگزاری فارس: یک محقق طب اسلامی گفت: گوشت گوساله و گاو دارای طبیعت سرد و تر است که برای افراد بسیار مضر است به دلیل اینکه خلط بلغم را در خون افزایش میدهد و برای سردمزاجان و همچنین گرممزاجان مضر است...
نوشیدن قهوه احتمال بروز افسردگی در زنان را کاهش میدهد
خبرگزاری فارس: پژوهشهای جدید نشان میدهد که نوشیدن چهار فنجان قهوه داغ در روز، احتمال بروز افسردگی در زنان را کاهش میدهد...
مصرف میوه برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش سالمندان مفید است
خبرگزاری فارس: یک متخصص تغذیه گفت: مصرف انواع میوهها و سبزیها برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش سالمندان مفید و مؤثر است...
دیر خوابیدن نوجوانان موجب چاقی آنها میشود
خبرگزاری فارس: دیر خوابیدن نوجوانان موجب افزایش وزن آنها میشود همچنین نوجوانانی که زود به رختخواب میروند، از افزایش بیرویه وزنشان پیشگیری شده و این موضوع در تناسب اندامشان مؤثر است...
هشداري جدي به زنان سيگاري!
استعمال سيگار در زنان باعث ابتلاي آنان به بيماري بيمارهاي رحم، تخمدان و عوارض ريوي ميشود...
استرس، میکروبهای مفید روده بزرگ را کاهش میدهد
خبرگزاری فارس: دانشیار انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: استرس، مصرف بیش از حد موادغذایی گوشتی، مصرف کم سبزیها و تشعشعها میکروبهای مفید پروبیوتیک روده بزرگ را کاهش میدهد...
نرمشهایی برای رهایی از خستگی
مهم است كه در طی یك روز كاری چندین استراحت كوتاه داشته باشید و از نشستن برای مدت بیش از یك ساعت اجتناب كنید. در طی یك روز كاری باید...
تغذيه نامناسب مقاومت دندانها را كاهش ميدهد
خبرگزاری فارس: رئیس انجمن دندانپزشکی کودکان ایران گفت: رشد دندانها از زمان جنینی آغاز میشود و تغذیههای بد و ضعیف مقاومت نسوج دهان و دندان را کاهش میدهد...
<-
<
9
10
11
12
13
14
15
16
17
>
->